Прибутки

Кінцевим і найважливішим фінансовим результатом діяльності будь-якого підприємства є розмір прибутку. Кожен власник має на меті збільшувати цей показник. Розрізняють валовий прибуток (визначається як різниця між виручкою і собівартістю продукції) та чистий прибуток (від валового прибутку відняти решту витрат). Саме для аналізу валового та чистого прибутку в аналітиці є вкладка ПРИБУТКИ.

У верхній частині вкладки ви можете обрати контрольну дату та організацію (якщо їх декілька в програмі), прибутки якої ви хочете аналізувати. Перше, що покаже вам панель, це розмір валового прибутку по складах та менеджерах за місяць, на який припадає контрольна дата.

Нижче розміщений графік валового прибутку за два роки в розрізі складів та загалом. До кожної цифри графіка можна відкрити детальний звіт. Для цього варто лише клікнути по ній лівою кнопкою мишки.

Наступний графік відображає динаміку чистого прибутку за два роки в розрізі складів та загалом. Тобто тут ви побачите свій прибуток, який залишився після вирахування витрат на зарплату, податки, комунальні послуги, оренду тощо.

Окрім загальної суми валового прибутку за місяць, аналітична панель містить графік валового прибутку за місяць по днях. У нашому прикладі контрольна дата 15 червня, відповідно графік відображає щоденні дані з 15 травня по 15 червня 2022 року. Натиснувши на будь-який стовпчик на графіку, ви отримаєте перелік товарів, які були продані у визначений вами день, їх закупівельну ціну, ціну продажів та прибуток від них.

Однією з переваг програми DNTrade є здійснення ABC аналізу. Це метод, який дозволяє класифікувати бізнес-ресурси фірми залежно від їхньої значущості.

Ви маєте можливість обрати період, за який варто здійснити ABC аналіз.

Здійснивши ABC аналіз товарів, ми побачимо, які товари приносять основну частку прибутку, а які найменшу, тобто погано продаються. На основі отриманих даних керівництво може прийняти рішення, запаси яких товарів варто скоротити на складі, щоб збільшити прибуток. 

 

У програмі також здійснено ABC аналіз товарів за групами та підгрупами, на які ви розділили їх у Довідниках. 

ABC аналіз клієнтів по валовому прибутку дозволить визначити найлояльніших клієнтів, які приносять вам основний дохід. З такими клієнтами варто налагоджувати довготривалу співпрацю, пропонуючи їм вигідні умови роботи, різні бонуси тощо. 

Проведення АBС аналізів поліпшує управління ресурсами, зменшує витрати та підвищує ефективність прийнятих рішень.