Основна робоча зона

Зайшовши в програму  в Основній робочій зоні або в головному меню Ви маєте можливість відкрити необхідну для роботи вкладку.

Одночасно можна відкривати безліч вкладок, перемикатися між ними, або ж закривати непотрібні на хрестик. Щоб перезавантажити вкладку, натисніть на іконку перезавантаження біля назви вкладки.

Список товарів, створених документів, довідників мають вигляд таблиць, принципи роботи з якими повторюються.

Кожна таблиця має вгорі поля пошуку, які можна використовувати на кожну з колонок. На прикладі вище здійснено пошук по клієнту. Після введення параметру для пошуку обов'язково натискаємо Enter на клавіатурі. У деяких колонках не потрібно вводити вручну парамерт пошуку, а обираємо його із запропонованого списку. Наприклад, саме так можна відфільтрувати лише оплачені, неоплаченні або ж усі накладні.

Крім фільтрації даних, більшість колонок ще має сортування, завдяки якому можна відсортувати документи за сумою від найбільшої до найменшої або ж навпаки. Товари можна відсортувати за алфавітом, а документи за датою створення.    Для цього натисніть на стрілки біля назви колонки.

Кожна таблиця має іконки вгорі та контекстне меню, яке відкривається натисканням правої кнопки мишки на елемент таблиці. Розглянемо основні з них.

 Натискаємо на цю іконку, щоб створити новий елемент таблиці (товар, документ). Окрім звичайного додавання деякі вкладки містять імпорт з файлу.

Іконка Розширений пошук дозволяє відфільтрувати документи, у яких є вказаний товар ( шукати можна по коду, артикулу та ін) або ж знайти документи контрагента по його номеру телефона.

Якщо необхідно виконати дію з декількома елементами таблиці, активуємо іконку “Вибрати декілька” та ставимо прапорці у потрібних рядках таблиці. Після чого можна їх видаляти тощо. 

Іконка Зберегти поточні фільтри таблиці дозволяє зафіксувати фільтр, щоб він завжди застосовувався як тільки Ви відкриваєте вкладку. Наприклад Ви хочете завжди першочергово бачити лише ті документи, які створили Ви, хоч у Вас і є в доступах всі. Або ж Вам важливо в товарах відображати початково  лише ті товари, які мають залишок більший 0 тут теж допоможе збережений фільтр.

 Ця іконка дозволяє швидко очистити поля пошуку.

Хочу звернути Вашу увагу, що при відкритті вкладки система показує лише 50 документів. Щоб відкрити наступні варто прогорнути вкладку до низу, за допомогою прогортування будуть відкриватися наступні документи.

​ .Окрім даного способу Ви можете скористатися іконкою Показати всі елементиПри натисканні на неї система відкриє 500 документів, щодо товарів, то відкриються 5000.

У додаткових опціях знаходиться пункт Налаштування колонок, який дозволяє вимкнути зайві колонки, залишити ті що Вам необхідні. Крім цього можна змінювати розмір колонок, збільшувати їх або зменшувати.Також у даному меню ви маєте можливість роздрукувати чи зберегти файлом таблицю, яку ви бачите перед собою.

  

Щоб відкрити елемент таблиці, потрібно двічі натиснути на ньому лівою кнопкою мишки. Або ж обрати пункт Редагувати у контекстному меню. Зверніть увагу, що при виборі документа його виділяє іншим кольором, а серед іконок вгорі з'являються ще дві.

 Натиснувши на Друк, розгорнеться список наявних форм, обираєте ту, яка  Вам підходить. У попередньому перегляді форми для друку, окрім друку Ви можете обрати зберегти документ у PDF, Word, Excel або ж відправити на Email.

 

Іконка Створити на підставі також пропонує варіанти документів для створення. Створенні на підставі документи матимуть звязок і Ви їх зможете побачити натиснувши на пункт меню Показати звязки. 

Будь-який елемент таблиці можна Копіювати, Редагувати або Відмітити на вилучення, обравши відповідний пункт у контекстному меню.

Відмічені на вилучення елементи перенесуться у статус Видалені, якщо потрібно їх видалити остаточно вибираєм відповідний пункт меню. Він є лише для тих елементів, які є в статусі Видалені.

За допомогою пункту Змінити статус Ви також можете переміщувати документи та товари у статус видалений. А також у статус Деактивований, а бо ж вертати з нього у випадку перепроведення документів.

Натискаючи на друк у контекстному меню, документ буде друкуватися у тій формі, яка виставлена за замовчуванням.

Дозволяє побачити, хто з користувачів створював чи змінював елемент, та коли відбувалася ця дія.

Внизу контекстного меню можна вибрати пункт оновити вкладку, який перезавантажує її, зверніть увагу що окрім оновити вкладку у вас є можливість оновити лише список натиснувши на відповідну іконку  біля назви вкладки.

Не обов'язково мати доступ до зміни документа, щоб створити в ньому примітку. Адже зробити це можна не відкриваючи документ одним натиском на олівець у вікні Примітка.

Також не обов'язково відкривати документ, щоб побачити перелік товарів, які в ньому є. Для цього достатньо натиснути на навпроти документу.