Версія v6.0.7 від 28.11.24
Було розроблено інтеграцію з ShopExpress. Детальніше за посиланням.
З оновленням до функціоналу Завдання було додано можливість задавати період виконання, встановлювати нагадування про завдання за певний час та копіювати завдання.
Оптимізовано функціонал документу Інвентаризація товарів. Тепер можна завантажувати більшу кількість товарів в один документ, а також пришвидшено пошук за штрихкодом. Крім того, кожен новий документ відкриватиметься в окремій вкладці. Щоб зберегти незавершену інвентаризацію, скористайтеся функцією створення локальної копії, як показано на скріншоті. Локальна копія не впливає на залишки і пізніше її можна відновити, відкривши новий документ, натиснувши на іконку та продовжити інвентаризацію. Зверніть увагу, що при відновленні локальної копії відновлюється дата документу та організація, яка була у ній.
Додано можливість створювати документ Переміщення товарів за допомогою імпорту з файлу.
У документах Рахунок на оплату, Видаткова накладна та Замовлення клієнта у налаштуваннях документу було додано ще дві колонки для відображення, а саме колонки Ціна без знижки та Знижка.
У Документах Замовлення клієнта та Замовлення у постачальника з'явилася можливість масово змінювати стан замовлення.
У документі Замовлення у постачальника було додано планову дату поставки товару, яку можна вказувати у шапці документу, або ж у відповідній колонці в списку документів.
Товар, який є у документі замовлення буде мати відповідне значення у колонці Замовлено у звітах Залишки на складі, Аналіз товарів по постачальнику та Замовлення.
Щодо звіту Замовлення, то відображення кількості замовленого товару буде відображатися разом з плановою датою поставки. Натисканням на дане значення Вам відкриється відповідний документ Замовлення у постачальника. Кількість, яку було замовлено, не буде відображатися у колонці, якщо вже було створено прибуткову накладну на підставі замовлення у постачальника, а також, якщо минула планова дата поставки.
Крім того, у звіті Замовлення було розширено можливості фільтрів. Ви можете обирати, на яку дату та годину відображати залишки товару. Якщо Ви обрали постачальника, то одразу можна вказати необхідний договір, щоб документ замовлення формувався одразу з ним. А також звіт може сформуватися не лише з тих товарів, які продавалися за вказаний період, або ж по мінімальним залишкам, але й з всіх товарів, які хоч раз були на приході через прибуткову накладну. Для цього оберіть у Тип звіту Всі товари.
У звітах з'явилася можливість закріплювати колонку з назвою товару для зручності перегляду на телефонах або у випадках, коли звіт містить велику кількість стовпців, наприклад, як у звіті про залишки в розрізі складів.
Так як звіт по залишках у розрізі складів є не дуже зручним для тих у кого багато точок і часто потрібно подивитися наявність конкретного товару на інших складах, з оновленням було додано можливість бачити наявність на складах товару просто натиснувши на значення залишку. У вікні, що відкриється буде показано, на яких складах та в якій кількості наявний даний товар. Даний функціонал працює у всіх вкладках, де є список товарів.