Версія v6.0.7 від 28.11.24
Було розроблено інтеграцію з ShopExpress. Детальніше за посиланням.
З оновленням до функціоналу Завдання було додано можливість задавати період виконання, встановлювати нагадування про завдання за певний час та копіювати завдання.
Оптимізовано функціонал документу Інвентаризація товарів. Тепер можна завантажувати більшу кількість товарів в один документ, а також пришвидшено пошук за штрихкодом. Крім того, кожен новий документ відкриватиметься в окремій вкладці. Щоб зберегти незавершену інвентаризацію, скористайтеся функцією створення локальної копії, як показано на скріншоті. Локальна копія не впливає на залишки і пізніше її можна відновити, відкривши новий документ, натиснувши на іконку та продовжити інвентаризацію. Зверніть увагу, що при відновленні локальної копії відновлюється дата документу та організація, яка була у ній.
Додано можливість створювати документ Переміщення товарів за допомогою імпорту з файлу.
У документах Рахунок на оплату, Видаткова накладна та Замовлення клієнта у налаштуваннях документу було додано ще дві колонки для відображення, а саме колонки Ціна без знижки та Знижка.
У Документах Замовлення клієнта та Замовлення у постачальника з'явилася можливість масово змінювати стан замовлення.
У документі Замовлення у постачальника було додано планову дату поставки товару, яку можна вказувати у шапці документу, або ж у відповідній колонці в списку документів.
Товар, який є у документі замовлення буде мати відповідне значення у колонці Замовлено у звітах Залишки на складі, Аналіз товарів по постачальнику та Замовлення.
Щодо звіту Замовлення, то відображення кількості замовленого товару буде відображатися разом з плановою датою поставки. Натисканням на дане значення Вам відкриється відповідний документ Замовлення у постачальника. Кількість, яку було замовлено, не буде відображатися у колонці, якщо вже було створено прибуткову накладну на підставі замовлення у постачальника, а також, якщо минула планова дата поставки.
Крім того, у звіті Замовлення було розширено можливості фільтрів. Ви можете обирати, на яку дату та годину відображати залишки товару. Якщо Ви обрали постачальника, то одразу можна вказати необхідний договір, щоб документ замовлення формувався одразу з ним. А також звіт може сформуватися не лише з тих товарів, які продавалися за вказаний період, або ж по мінімальним залишкам, але й з всіх товарів, які хоч раз були на приході через прибуткову накладну. Для цього оберіть у Тип звіту Всі товари.
У звітах з'явилася можливість закріплювати колонку з назвою товару для зручності перегляду на телефонах або у випадках, коли звіт містить велику кількість стовпців, наприклад, як у звіті про залишки в розрізі складів.
Так як звіт по залишках у розрізі складів є не дуже зручним для тих у кого багато точок і часто потрібно подивитися наявність конкретного товару на інших складах, з оновленням було додано можливість бачити наявність на складах товару просто натиснувши на значення залишку. У вікні, що відкриється буде показано, на яких складах та в якій кількості наявний даний товар. Даний функціонал працює у всіх вкладках, де є список товарів.
Крім того, у доступах Ви можете обмежити, на яких складах може бачити залишок користувач системи. Наприклад, касир може мати в доступах лише один свій склад і працювати лише з ним, але при натискані на залишок бачити наявність обраного товару на інших точках.
При формуванні звіту Аналіз продаж у розрізі клієнтів було додано відображення телефону та електронної пошти клієнта.
У вкладці Довідники-Контрагенти було додано тип операції Оновлення бонусів, яке дозволяє відкоригувати наявні бонуси до потрібного Вам значення. Також оновити бонуси можна за допомогою імпорту, вказавши у файлі колонку Оновити бонуси.
У Довідники-Товари було додано колонку Постачальник, у якій буде відображатися контрагент, від якого була прибуткова накладна по даному товару. А також у колонці Файли Ви зможете бачити чи був прикріплений файл до картки товару. Для прикріплення файлу скористайтеся пунктом контекстного меню Файли документу. Також можливість прикріпляти файли є і до картки контрагента у Довідники-Контрагенти.
При створенні нового товару у Вас з'явилася можливість додавати його одразу на інші склади. Для цього після вибору категорії натисніть Додати на склади так як вказано на скріні. У вікні, яке відкриється, оберіть, на які склади додати цей товар та натисніть Підтвердити. Якщо на цих складах є категорія, яка має таку ж назву, як Ви обрали в картці товару вікно закриється. Якщо ж на якомусь з вибраних складів немає аналогічної категорії, з'явиться вікно для вибору категорії, в яку розмістити товар. Також при імпорті товарів було додано можливість вказувати склади, в які імпортувати товари.
При імпорті товарів з файлу Ви можете додати колонку Опис та імпортувати його в Додаткові дані картки товару. Більше того, з оновленням було збільшено кількість символів для опису товару та можливість його експортувати разом з товарами.
Також у Довідники-Товари з'явився функціонал Копіювати категорії. З його допомогою Ви можете вказати, на який склад та які категорії скопіювати. Також є вибір чи переносити також націнку та теги обраних Вами категорій.
З оновленням була надана можливість роздруковувати цінники з десктопної версії програми.
У вкладці Коригування цін було додано можливість не лише додавати % до будь-якої ціни, але й віднімати. Для цього натисніть на відповідну іконку та оберіть у полі тип Знижка.
Також у вікні Націнка на товари при наведені на ціну Вам відображатиметься інформація про те, як саме обраховується дана ціна.
При зміні курсу валюти у Вас з'явиться відображення тривалості оновлення цін.
З оновленням у Журналі подій фіксуватиметься зміна примітки в документах. Крім того, подвійний клік на рядку відкриє Вам друковану форму документу, який був на той момент. Таким чином Ви зможете відслідковувати, яку ж саме зміну було здійснено з документом.
При формуванні посилання на онлайн-каталог товарів було додано можливість обирати, які саме товари в ньому відображати.
Розроблено десктопну версію програми для MacOS на М процесорі.