Замовлення клієнта

У даній вкладці Ви будете отримувати замовлення від клієнтів, які надходять з підключених інтеграцій, а також можете створювати замовлення вручну, резервувати товар, робити відмітки про виконання, створювати на підставі інші документи тощо.

Щоб створити замовлення перейдіть у вкладку Документи - Товарооблік - Замовлення клієнта. Натисніть на , щоб створити документ. У шапці документа заповніть необхідні дані. Зверніть увагу, що Ви можете створювати власний список каналів продажу, обирати необхідний при створені замовлення та мати можливість відфільтровувати замовлення по каналам. Для створеня каналу впишіть його назву у вікно та натисніть Enter. Також при налаштуванні інтеграції, Ви можете зазначити який канал продаж має фіксуватися за замовленнями з цієї інтеграції.

Заповніть документ товарами, що замовив клієнт. За потреби додайте інформацію про доставку. Типи доставок можна створити у вкладці Довідники - Доставка товару, а також є можливість налаштувати інтеграцію з Новою поштою для створення ТТН одразу при оформленні замовлення.

У додаткових опціях Ви маєте можливість зарезервувати замовлені товари за клієнтом. Для цього натисніть на Зарезервовано та вкажіть кількість днів резервування.

Ви будете бачити у таблиці з товарами вказаний резерв.

Якщо Ви хочете дізнатися ким саме зарезервовано товар натисніть на кількість резерву.

При продажу товару система попереджатиме користувачів у системі про резер. У випадку продажу товару клієнту, за яким він тримався, система запитає про зняття резерву.

Документи замовлення мають стан. В момент створення це Нове. В процесі роботи із замовленням змінюйте відмітку, щоб мати можливість відфільтровувати їх залежно від стану виконання. Робити це можна як у відкритому документі, так і в списку документів, натиснувши на стан. Натисніть на Налаштування якщо є потреба додати власний стан замовлення, або відредагувати відмітку, колір, назву наявного. Також до зміни стану замовлення можна налаштувати відправлення смс повідомлення клієнту. Детальніше у статті "Інтеграція з TurboSMS".

    

Що стосується стану замовлення Виконано, то система пропонує його ставити одразу після створення документа продажу на підставі замовлення. Для цього натисніть Підтвердити у модальному вікні, що з'явиться.

 

На підставі замовлення клієнта, або ж декількох з них ви маєте можливість створити Замовлення у постачальника. Також можна створити Рахунок на оплату, платіжні документи тощо. Для цього оберіть документ та натисніть на іконку Створити на підставі .

Всі ці документи пов'язуються між собою, що Ви можете побачити у зв'язках, а також у Детальному аналізі замовлення.

У Аналізі замовлення Ви можете відслідковувати, які товари і в якій кількості замовив клієнт, скільки одиниць Ви замовили у постачальника, скільки отримали від нього, а також чи відвантажили все клієнту. Дана табличка формується за умови створення докуменів з використанням іконки створити на підставі.