Інші витрати
Цей розділ використовується у разі потреби віднести до витрат суму, яка не списувалася ні з кас, ні з рахунків, але при цьому впливає на ваш чистий прибуток.
Наприклад, власник виплатив заробітну плату з власних коштів, які вже не обліковуються в жодній із кас у програмі, оскільки були інкасовані з них раніше. Виплачена заробітна плата є витратою поточного періоду, тому, щоб відобразити її в аналітиці, варто зайти у Документи - Витрати - Інші витрати та створити новий документ, натиснувши на кнопку . Як можна побачити, у документі немає вибору ні каси, ні рахунку.
Обов'язково вказуємо суму, підрозділ, на який віднести витрату та її вид, наприклад "зарплата".
Також використовуємо Інші витрати, у разі несправності чи заміни основних засобів, які в програмі не обліковуються, але власник поніс витрати.