Списання готівки та безготівкових платежів

Рух коштів з каси або рахунку може відбуватися не лише з метою оплати товарів контрагенту, але й на власні потреби або вимушені витрати. У таких випадках використовуємо списання готівки/безготівки.

Щоб створити документ про списання готівки, заходимо у Документи - Витрати - Списання готівки. Натискаємо на кнопку .У вікні, що відкрилося, заповнюємо дані, користуючись підказками. Обов'язково вказуємо касу, з якої списуються кошти, їх сума, підрозділ, який їх витратив і статтю, якій відповідає цей тип витрат.

Умови списання готівки:

  • відсутність ведення зарплатного блоку у програмі, за умови,що заробітна плата виплачується з однієї з наявних кас;
  • при покупці товару, якого немає у магазині і немає необхідності його оприбутковувати, так як він йде на власні потреби, а не на продаж;
  • при оплаті за послуги майстра з ремонту обладнання або інших одноразових робіт;
  • при оплаті за оренду приміщення тощо.

Аналогічно до готівки можна списувати безготівкові кошти. Для цього заходимо у Документи - Витрати - Списання безготівки. Створюємо новий документ. Заповнюємо необхідні дані.

Всі списання групуються по підрозділах та видах, а узагальнену інформацію про них можна побачити у Звіті по витратах та у графічному вигляді в Аналітиці.