Акції/Націнки

Акція на товар - це тимчасове зменшення ціни товару, що реалізується покупцю. Найчастіше продавці застосовують знижки, як один із елементів рекламної кампанії для підвищення продажів товарів.

Відеоурок "Періодичні акції на товари"

З DNTrade Ви маєте можливість запроваджувати акції на певний товар, категорію, або ж весь склад. Акції поділяються на такі види: Акції/Націнки, Програма лояльності, Кількісна та Набір. Про створення та умови Програми лояльності більш докладніше описано за посиланням 

У головному меню програми відкрийте вкладку Опції-Акції/Націнки. Натисніть на , щоб створити нову акційну пропозицію.

Введіть назву акції, наприклад: Акція на молоко 25.03-31.03. Вказуємо  Вид акції. Вид знижки -  Знижка, хоч є можливість робити Націнку, наприклад, на продаж товарів у нічний час.

Акцію можна запровадити як на період, так і дні тижня. Обравши період, вкажіть дату початку та закінчення акції. Обравши тип дії по дням поставте прапорець біля дня дії акції та вкажіть години від/до.

 

Якщо необхідно провести акцію на всю категорію товарів, оберіть відповідну вкладку в документі та подвійним натисканням перенесіть категорію в таблицю. Навпроти категорії відобразиться базова знижка.

Якщо ж знижка має бути лише на декілька товарів, оберіть вкладку Товари та перемістіть у неї необхідні позиції. Базова знижка відобразиться автоматично, можете її відредагувати за потреби.

Якщо у Вас декілька складів, то акція на ці товари буде діяти на всіх складах. Але за потреби Ви можете дану акцію налаштувати лише для одного складу або декількох, натиснувши на ,  поставити галочку, на якому саме складі має діяти акція.

Натисніть Зберегти.

У дні дії акції в переліку товарів буде відображатися % знижки, навівши на який касир зможе побачити назву акції.

Також на окремий товар можна створити Акційну ціну, вказавши, по якій ціні його продавати.

На підставі Акції можна роздрукувати акційні цінники. Для цього перейдіть в Коригування цін та оберіть акційний цінник.

Створимо ще один вид акції. Натискаєте плюс. Обираєте Кількісна знижка. Цей вид акції дозволяє встановити різну ціну на товар в залежності від кількості, яку купує клієнт. У полі кількість кроків вказуєте ту кількість, яка Вам потрібна. Вона буде застосовуватися за замовчуванням до товару та категорії яку Ви закидатимете у документ. Проте кроки можна буде додавати або віднімати і в самому документі. Решта полів заповнюється аналогічно, як розповідали в попередній акції. Натискате Підтвердити.

 Зверніть увагу, що в даному виді акції є лише дві вкладки, тобто Ви можете її встановити на категорію або ж на товари, але немає вибору всього складу. Обераєте товари, на які бажаєте надати знижки. Як бачите, біля кожного товару з'явилося по два рядки, можете доплюсувати ще один, або ж відняти за потреби. Прописавши, що при купівлі від двох одиниць, ціна товару буде зі знижкою 5 %, а при купівлі від 5 одиниць - зі знижкою 10 %. Або ж можете перемкнути на Акційна ціна та прописати сталу величину, а не у %. Натискаєте Зберегти.

У вікні касира товар, який бере участь у кількісній знижці матиме ціну підсвічену іншим кольром. При наведенні на неї касир бачитиме, яка умова є на даний товар. Отож, при потраплянні у чек ціна товару звичайна роздрібна. Якщо клієнт бере дві одиниці, то вона змінюється на меншу, а при купівлі 5 одиниць ще на меншу. Внизу вікна буде відображатися сума знижки.

На підставі акції, також можна роздрукувати цінник Кількісна акція. Перейшовши в Коригування цін, натисніть на іконку Друк та оберіть шаблон Кількісна акція.

І третій вид акції, який ми сьогодні розглянемо це Набір. Цим видом Ви можете створити акцію типу 1+1=3. Адже вона має умову та результат, тобто при купівлі певної позиції чи декількох клієнт отримує іншу зі знижкою чи взагалі за 1 грн. Звертаю Вашу увагу, на тому що безкоштовно продати товар не можливо.Обираємо період дії та пріорітет. натискаємо Підтвердити. У вікні документа ми бачимо дві вкладки. У вкладці умова, Ви можете обрати або категорію, або товар та написати, яку кількість цього товару має бути куплено щоб отримати результат. Отож, якщо Ви  оберете категорію йогурти та напишемо кількість 2. Це означатиме, що будь-яких два йогурти з цієї категорії має купити клієнт, щоб отримати на вигідних умовах результат. Якщо ж обрати тут конкретний товар, то акція діятиме лише при його купівлі. Можна обрати у даній вкладці декілька позицій чи категорій. Для прикладу така комбінація означатиме, що при купівлі одного товару з цієї категорії та конкретно цього товару Ви отримаєте те, що буде у наступній вкладці.

У вкладці результат  Ви також можете вибрати, як категорію так і товар, тобто результатом може бути, як будь-який товар чи декілька вибраної Вами категорії або ж конкретно вказана позиція. Вибравши позицію необхідно вказати, яку кількість клієнт може отримати зі знижкою, а також вказуєте чи це буде знижка чи акційна ціна. Для прикладу вказуєте, що один будь-який йогурт з категорії клієнт отримає за 1 грн, якщо виконає умову купить ще будь-яких два.

У вікні касира товар, який бере участь у акції Набір буде мати відмітку % при наведенні, на яку касир бачитиме назву акції. Це може бути і одна позиція в чеку, якщо кількість 3, то ціна перерахується і один з них буде за 1 грн. Внизу вікна відображатиме суму знижки.