Замовлення у постачальника

Замовлення у постачальника рекомендується використовувати для планування закупівель, формування попередніх замовлень у постачальників, а також для фіксації передплат по невідвантаженим замовленням.

Щоб створити Замовлення у постачальника у програмі DNTrade відкрийте вкладку  Документи - Товарооблік - Замовлення у постачальника. Для Вас відкриється вікно з усіма раніше створеними замовленнями.

Щоб створити нове натисніть на   над таблицею.

У шапці документа оберіть контрагента з уже наявних або ж додайте нового, заповнивши картку. Договір підтягнеться автоматично за обраним контрагентом. Подвійним натисканням лівої кнопки миші додайте у документ необхідний товар, вкажіть необхідну кількість та ціну замовлення. Натисніть Зберегти.

Одразу при створені документа замовлення Ви маєте можливість його роздрукувати, натиснувши на Друк, або ж обравши форму відмінну від тієї, що за замовчуванням.

Якщо ж Ви не роздрукували документ при створенні, можете це зробити через контекстне меню. Для цього натисніть правою кнопкою миші на необхідному замовленні та оберіть пункт Друк.

Даний пункт дозволяє не лише роздрукувати документ, а й зберегти його у різних форматах та відправити на електронну пошту.

В документі Замовлення у постачальника є іконка Стан замовлення , натиснувши на неї відкриється вікно зі статусами, при збереженні документа Замовлення у постачальника статус буде Новий. В подальшому статуси будуть змінюватись в залежності від того, які процеси будуть відбуватися. Є можливість створювати власні статуси для полегшення робочого процесу Вашої команди. Для створення нового статус потрібно натиснути на дану іконку та обрати Налаштування.

Далі зробіть наступні дії, як вказано на скріні. Натисніть на плюс, додайте назву, оберіть колір та натисніть Зберегти. За допомогою статусів Ви зможете відфільтрувати документи.

На підставі замовлення у постачальника, або декількох з них одночасно, Ви можете створити документ про оплату, а також у випадку доставки товару Прибуткову накладну. Для цього натисніть на відповідну іконку вгорі вікна.

Натиснувши іконку  Аналіз замовлення Ви можете переглянути інформацію по даному замовленню.

В цьому ж вікні Ви маєте можливість переглянути і саму накладну натиснувши на плюс біля неї.

Детальну інформацію по замовленню можна роздрукувати натиснувши на іконку друку  .

Ще однією функцією є можливість об'єднувати документи замовлення. При цьому створюється додатковий документ, який включає у собі товари та контрагента з обраних документів.

Замовлення у постачальника можна також створювати на підставі замовлення клієнта, або ж зі звіту Замовлення, який формується за допомогою аналізу продаж за певний період та наявного залишку. Більш докладно за посиланням.