Не передає суму на банківський термінал, що робити?

Помилки, які виникають при з'єднані банківського терміналу з програмою.

1. Виникла помилка при підключені до банківсього терміналу

Дана помилка свідчить про те, що на Вашому пристрої не запущено програму Checkbox Pay link. Відкрийте її натиснувши на відповідний ярлик.

 

2. Transaction canceled by user. Sum....

Таке повідомлення з'являється, якщо суму було передано на термінал, але Ви самостійно скасували оплату на терміналі.

 

3. Not authenticated

Така помилка свідчить про проблеми з авторизацією в системі Checkbox. Потрібно пересинхронізувати касову зміну, тобто обрати у Вікні касира пункт меню Відкрити касову зміну, обрати необхідну касу та натиснути кнопку Синхронізувати

 

4. Error opening COM port

   Іnput/Output error=> The port “COM14” does not exist.

   

При даних помилках необхідно перейти у Диспетчер пристроїв та перевірити чи підключений термінал до ПК, , можливо перепідключили в інший USB і змінився COM порт. Якщо ж терміналу у диспетчері немає, то необхідно перевірити на справність провід і сам термінал.

5. Connection refused 

Таку помилку може відображати у двох випадках:

  • Суму чеку система передала, але проходить 3 секунди і вибиває помилку, оплату не проводили. Це означає, що неможливо встановити зв'язок з терміналом. Тобто під час оплати була спроба отримати його статус, але відповідь не прийшла. Щось на стороні терміналу трапилось. Потрібно перезавантажити його, якщо ж не допоможе то звернутись у банк.
  • Суму на термінал передає, але після оплати клієнтом вибиває помилку. На терміналі скоріш за все увімкнений протокол "BPOS (NO CONFIRM)", так як на команду фіксації платіжної операції йде помилка. Вкажіть в налаштуваннях цей протокол та перезавантажте програму, щоб нові параметри вступили в силу. Після цього спробуйте провести оплату. Якщо термінал після роздрукування платіжної квитанції через декілька секунд не роздрукує квитанцію "Анульовано", то протокол вказаний вірний.

 

6. Журнал заповнений

Потрібно на терміналі сформувати Z баланс.

 

7. Value is null => The JSON string is invalid

В назві торгової точки містяться недопустимі символи. Потрібно звернутися в банк, щоб це виправили.

 

8. Connection refused. Помилка з'єднання

Спробуйте спочатку оновити бібліотеку BPOS на даному ПК.

 

9. ОПЛАТА: ПОМИЛКОВИЙ ПРОФІЛЬ!

    Exception error

    ErrorCode=0 : Невірний екваєр

Такі три види помилок свідчать про те, що передається невірний ідентифікатор мерчанта. Потрібно в налаштуваннях каси вказати вірний ідентифікатор (його можна уточнити у банку). Якщо ж у Вас ПриватБанк і ФОП на терміналі один, то ідентифікатор продавця потрібно ставити 1.

 

10. Device not found

      Вказано помилковий ідентифікатор терміналу. Перевірте налаштування Фронт-системи і вкажіть вірний ідентифікатор терміналу, який зареєстрований в PayLink.

  

Якщо у Вас одна з таких помилок, то потрібно звірити UID в DNTrade і ID терміналу в Checkbox Pay link. А також перевірити, який термінал використовує каса якщо їх у Вас декілька.

 

11. Connection refused: No connection could be made because the target machine actively refused

Дана помилка свідчить про те, що невірно вказана IP адреса терміналу. Перевірте її на самому терміналі (де подивититсь IP можна уточнити у банку) і відповідно в додатку Checkbox Pay link як показано на скрінах.

 

12. Value is null

 Термінал на операцію оплати повертає значення, що він зайнятий виконанням якоїсь іншої операції. Необхідно перезавантажити термінал і спробувати знову.