Авансовий звіт

Авансовий звіт - це звіт співробітника про витрачання грошей виданих йому наперед авансом, для виконання певного службового доручення.

Для того, щоб створити даний документ відкрийте вкладку Документи - Зарплата та кадри - Авансовий звіт, натисніть на кнопку  в правому верхньому куті над таблицею. У відкритому вікні потрібно заповнити шапку документа, вказавши Організацію, Співробітника та Підрозділ. Поля Номер та Дату  прописуєте за потреби, якщо залишите пустими, система присвоїть їх сама.

Далі заповнюєте вкладку Витрати, обравши подвійним кліком з лівого вікна потрібний вид витрат, до прикладу Відрядження та Оренда приміщення та вказавши Суму, яку співробітник потратив з наданого авансу.

Якщо під час даного відрядження співробітник розраховувався з контрагентом, перейдіть у вкладку Оплата контрагентам, оберіть в лівій частині вікна контрагента, оберіть договір та вкажіть суму оплати. Натисніть Зберегти. Якщо співробітник витратив меншу суму, ніж йому надавали, необхідно зробити повернення в касу решти коштів, створивши відповідний касовий ордер. Таким чином заборгованість даного співробітника стане нульовою.

У сформаваній таблиці даної вкладки, можете відфільтрувати звіти по організаціям або підрозділам, знайти неохідний звіт за датою, співробітником чи сумі. 

Ви можете самостійно налаштовувати, які колонки відображати у даній таблиці.