Інтеграція з Нова пошта

Для підключення інтеграції перейдіть у Опції-Інтеграції, оберіть Нова пошта, вкажіть Так у вікні, що відкриється та натисніть на Додати відправника.

У вікні налаштування API Нова пошта заповніть Основні дані.

Присвойте назву для відправника, оберіть у полі за замовчуванням Так, якщо Ви бажаєте щоб система його обирала першочергово при оформленні доставки.

Перенесіть з кабінету Нова пошта API ключ. Як тільки Ви його додасте дані по відправнику заповняться автоматично. 

Оберіть форму розрахунку та контроль оплати. Також, якщо відправка замовлень у Вас відбувається не лише з відділення, але й з адреси, активуйте поле Відправка з адреси та внесіть дані.

Перейдіть у вкладку Параметри та налаштуйте дані доставки, які Ви будете використовувати за замовчуванням. Натисніть Зберегти.

Інтеграцію з Новою поштою Ви можете використовувати у вкладці Замовлення клієнта та Видаткова накладна. Якщо замовлення Вам надійшло з маркетплейсу, то дані доставки вже будуть внесені у Замовленні клієнта. Ваша задача буде лише завершити налаштування та сформувати ТТН. Якщо ж Ви створюєте Замовлення клієнта, то для налаштування доставки Вам потрібно натиснути на іконку доставка в документі та обрати Нова пошта.

Вам відкриється вікно створення ТТН. Ваші дані як відправника заповняться з тих, які Ви вказували за замовчуванням при налаштуванні інтеграції, але є можливість їх змінити при потребі. Введіть решту даних, при необхідності ввімкніть перемикач Післяплата, сума післяплати заповниться самостійно сумою замовлення, або ж пропишіть необхідну. Можете додати ще місця для посилки, натиснувши на відповідну іконку.

У Вас є можливість створити шаблони посилок та використовувати їх при налаштуванні доставки. Шаблон, який найчастіше буде використовуватися встановіть за замовчуванням.

Натисніть на іконку Розрахувати вартість, щоб система відобразила вартість сформованої Вами посилки.

Якщо всі налаштування параметрів доставки завершенні натисніть на Підтвердити, щоб сформувалася ТТН та з'явилася кнопка друку накладної.

                                       

Якщо ж Ви створили ТТН першочергово у кабінеті Нової пошти, то є можливість перенести її номер до замовлення. Для цього скопіюйте її номер у відповідне поле та натисніть Додати існуючу ТТН. Дані по цій посилці підтягнуться.

Створена ТТН буде відображатися у списку замовлень, натисканням на неї Ви можете її скопіювати у буфер обміну. Також працює трекінг відправлення і у колонці Тип доставки Вам відображатиме чи ця посилка у відділенні, чи щойно створена. Щоб зрозуміти статус відправлення наведіть на іконку біля ТТН, щоб побачити її значення.