Інтеграція з ShopExpress

Інтеграцію можна налаштувати, якщо у Вас на ShopExpress тариф PRO або B2B. Для підключення інтеграції перейдіть у Опції-Інтеграції, оберіть ShopExpress, вкажіть Так у вікні, що відкриється, та натисніть на Додати магазин.

У вікні налаштування ShopExpress магазину заповніть Основні дані.

Вкажіть довільну назву магазину, перенесіть з кабінету на ShopExpress Ваш URL магазину, логін та пароль користувача, який був окремо створений для інтеграції. Щоб створити такого користувача перейдіть у кабінеті ShopExpress в Налаштування, оберіть API та додайте нового користувача так як вказано на скрінах нижче.

У наступних полях налаштування магазину виберіть організацію та склад у системі DNTrade, з яким зв'язати ShopExpress магазин.

У полі Ціна магазину вкажіть, яку ціну вигружати на сайт.

У полі Ціна вагового товару Ви маєте можливість обрати чи відображати її без змін, чи на ShopExpress відображати ціну за 100 грам.

Оберіть валюту, з якою працюєте. Вкажіть мову, яку має брати система для збереження товарів з сайту.

Оберіть зі списку, або створіть канал продаж, на який буде прийнято замовлення з магазину, що налаштовується. Щоб створити канал продаж напишіть його назву та натисніть Enter.

Вкажіть групу контрагента, в яку автоматично додавати нового клієнта, який створив онлайн-замовлення.

У вікні ключове поле пошуку вкажіть параметр, по якому має відбутися синхронізація товарів (необхідний у тому випадку коли і в системі і на сайті вже є товари і їх потрібно зв'язати).

Перейдіть у вкладку Правила синхронізації та встановіть прапорець на тому правилі, яке Ви бажаєте задіяти. Більш детально про кожен пункт Ви можете дізнатися натиснувши на довідку біля нього .

Встановіть відповідність між статусами замовлення клієнта в системі та статусами на ShopExpress, натисніть Зберегти.

Після збереження підтвердіть першу синхронізацію. Її буде додано в чергу і повідомлено про завершення.

  

Товари, які синхронізувало з інтернет-магазином матимуть відповідну відмітку у колонці Інтеграції, натиснувши на яку Вам відкриються дані про неї у картці товару.

У картці товару Ви можете як видалити інтеграцію, так і натиснути на іконку редагувати, щоб Вам відкрилась сторінка з товаром на сайті.

 Також, якщо товар не синхронізувався Ви можете натиснути на кнопку Додати інтеграцію та об'єднати товари вручну, вказавши ID товару на джерелі. У ShopExpress ID товару Ви можете взяти у посиланні на нього.

Якщо ж на ShopExpress у Вас є варіанти товару, то для створення зв'язку вручну спочатку вкажіть ID варіанту товару, а потім через дефіс ID основного товару.

Окрім товарів, синхронізуються і категорії. Ви можете змінити відповідність категорій, якщо вона має бути іншою. Також Ви можете відмітити в категорії чи хочете позначати на сайті товар "Під замовлення", якщо його в системі немає на залишку.

Якщо створенні зв'язки є неправильними, Ви можете вилучити їх всі натиснувши на відповідну іконку в налаштуваннях інтеграції.

Після розірвання зв'язків можна змінити налаштування та знову включити синхронізацію на іконку Завантажити всі товари та категорії із ShopExpress в систему.

Також можна вручну ініціювати вивантаження даних з системи на ShopExpress, якщо в системі були зроблені зміни і Ви не бажаєте чекати поки система самостійно їх вивантажить протягом 10 хв чи години, залежно від даних.

Цей же функціонал доступний не лише у вкладці Інтеграції, але й в Товарах, щоб ваш менеджер, який не має доступ до інтеграцій міг також виконувати вказані вище дії.

     

Всі замовлення з налаштованої Вами інтеграції потраплятимуть у вкладку Замовлення клієнта, в якій Ви їх зможете опрацьовувати так як розповідається за посиланням.