Інтеграція з Prom

Для підключення інтеграції перейдіть у Опції-Інтеграції, оберіть Prom, вкажіть Так у вікні, що відкриється та натисніть на Додати магазин.

У вікні налаштування Prom магазину заповніть Основні дані.

Вкажіть довільну назву магазину, перенесіть з кабінету на Prom Ваш API токен.

У наступних полях виберіть організацію та склад у системі, з яким зв'язати Prom магазин.

У полі Ціна магазину вкажіть, яку ціну вигружати на меркетплейс.

У полі Ціна вагового товару Ви маєте можливість обрати чи відображати її без змін, чи на Prom відображати ціну за 100 грам.

Оберіть валюту, з якою працюєте. Вкажіть мову, яку має брати система для збереження товарів з Prom.

Оберіть зі списку, або створіть канал продаж, на який буде прийнято замовлення з магазину, що налаштовується. Щоб створити канал продаж напишіть його назву та натисніть Enter.

Вкажіть групу контрагента, в яку автоматично додавати нового клієнта, який створив онлайн-замовлення.

У вікні ключове поле пошуку вкажіть параметр, по якому має відбутися синхронізація товарів (необхідний у тому випадку коли і в системі і на маркетплейсі вже є товари і їх потрібно зв'язати).

Перейдіть у вкладку Правила синхронізації та встановіть прапорець на тому правилі, яке Ви бажаєте задіяти. Більш детально про кожен пункт Ви можете дізнатися натиснувши на довідку біля нього .

Встановіть відповідність між статусами замовлення клієнта в системі та статусами на Prom, натисніть Зберегти.

Після збереження підтвердіть першу синхронізацію. Її буде додано в чергу і повідомлено про завершення.

         

Товари, які синхронізувало з маркетплейсом матимуть відповідну відмітку у колонці Інтеграції, натиснувши на яку Вам відкриються дані про неї у картці товару.

У картці товару Ви можете як видалити інтеграцію, так і натиснути на іконку редагувати, щоб Вам відкрилась сторінка редагування на Prom.

 Також, якщо товар не синхронізувався Ви можете натиснути на кнопку Додати інтеграцію та об'єднати товари вручну, вказавши ID товару на джерелі.

ID товару Ви можете взяти у посиланні на нього, або експортувавши товари з Prom у файл.

Окрім товарів, синхронізуються і категорії. Ви можете змінити відповідність категорій, якщо вона має бути іншою. Також Ви можете відмітити в категорії чи хочете позначати на маркетплейсі товар "Під замовлення", якщо його в системі немає на залишку.

Якщо створенні зв'язки є неправильними, Ви можете вилучити їх всі натиснувши на відповідну іконку в налаштуваннях інтеграції.

Після розірвання зв'язків можна змінити налаштування та знову включити синхронізацію на іконку Завантажити всі товари та категорії із Prom в систему.

Також можна вручну ініціювати вивантаження даних з системи на Prom, якщо в системі були зроблені зміни і Ви не бажаєте чекати поки система самостійно їх вивантажить протягом 10 хв чи години, залежно від даних.

Цей же функціонал доступний не лише у вкладці Інтеграції, але й в Товарах, щоб ваш менеджер, який не має доступ до інтеграцій міг також виконувати вказані вище дії.

     

Всі замовлення з налаштованої Вами інтеграції потраплятимуть у вкладку Замовлення клієнта, в якій Ви їх зможете опрацьовувати так як розповідається за посиланням.