Інтеграція з WooCommerce
Крок 1. Скачайте плагін DNTrade API для WooCommerce за посиланням.
Крок 2. Встановіть плагін на Ваш WooCommerce через адмін панель.
У відкритому вікні натисніть на кнопку Завантажити та оберіть скачаний файл.
Натисніть Встановити.
Піля успішного встановлення натисніть Увімкнути плагін.
Крок 3. Перейдіть у налаштування плагіну DNTrade API.
Крок 4. Згенеруйте токен авторизації та збережіть налаштування.
Крок 5. Скопіюйте токен у програму DNTrade та здійсніть решту налаштувань інтеграції.
Для цього у програмі DNTrade перейдіть у Опції-Інтеграції, оберіть WooCommerce, вкажіть Так у вікні, що відкриється та натисніть на Додати магазин.
У вікні налаштування WooCommerce магазину заповніть Основні дані.
Вкажіть довільну назву магазину, перенесіть з кабінету на WooCommerce Ваш URL магазину та API токен.
У наступних полях виберіть організацію та склад у системі, з яким зв'язати WooCommerce магазин.
У полі Ціна магазину вкажіть, яку ціну вигружати на платформу.
У полі Ціна вагового товару Ви маєте можливість обрати чи відображати її без змін, чи на WooCommerce відображати ціну за 100 грам.
Оберіть валюту, з якою працюєте. Вкажіть мову, яку має брати система для збереження товарів з WooCommerce.
Оберіть зі списку, або створіть канал продаж, на який буде прийнято замовлення з магазину, що налаштовується. Щоб створити канал продаж напишіть його назву та натисніть Enter.
Вкажіть групу контрагента, в яку автоматично додавати нового клієнта, який створив онлайн-замовлення.
У вікні ключове поле пошуку вкажіть параметр, по якому має відбутися синхронізація товарів (необхідний у тому випадку коли і в системі і на сайті вже є товари і їх потрібно зв'язати).
Перейдіть у вкладку Правила синхронізації та встановіть прапорець на тому правилі, яке Ви бажаєте задіяти. Більш детально про кожен пункт Ви можете дізнатися натиснувши на довідку біля нього .
Встановіть відповідність між статусами замовлення клієнта в системі та статусами на WooCommerce, натисніть Зберегти.
Після збереження підтвердіть першу синхронізацію. Її буде додано в чергу і повідомлено про завершення.
Товари, які синхронізувало з сайтом матимуть відповідну відмітку у колонці Інтеграції, натиснувши на яку Вам відкриються дані про неї у картці товару.
У картці товару Ви можете як видалити інтеграцію, так і натиснути на іконку редагувати, щоб Вам відкрилась сторінка редагування на WooCommerce.
Також, якщо товар не синхронізувався Ви можете натиснути на кнопку Додати інтеграцію та об'єднати товари вручну, вказавши ID товару на джерелі.
ID товару відображається біля його назви у вкладці Товари.
Окрім товарів, синхронізуються і категорії. Ви можете змінити відповідність категорій, якщо вона має бути іншою. Також Ви можете відмітити в категорії чи хочете позначати на сайті товар "Під замовлення", якщо його в системі немає на залишку.
Якщо створенні зв'язки є неправильними, Ви можете вилучити їх всі натиснувши на відповідну іконку в налаштуваннях інтеграції.
Після розірвання зв'язків можна змінити налаштування та знову включити синхронізацію на іконку Завантажити всі товари та категорії із WooCommerce в систему.
Також можна вручну ініціювати вивантаження даних з системи на WooCommerce, якщо в системі були зроблені зміни і Ви не бажаєте чекати поки система самостійно їх вивантажить протягом 10 хв чи години, залежно від даних.
Цей же функціонал доступний не лише у вкладці Інтеграції, але й в Товарах, щоб ваш менеджер, який не має доступ до інтеграцій міг також виконувати вказані вище дії.
Всі замовлення з налаштованої Вами інтеграції потраплятимуть у вкладку Замовлення клієнта, в якій Ви їх зможете опрацьовувати так як розповідається за посиланням.