Звіт по витратам

Для того, щоб сформувати звіт по витратам, потрібно обрати вкладку Звіти - Звіт по витратам. Для Вас відкриється вкладка з уже сформованим переліком витрат за поточний місяць для Організації, яка стоїть у Вас за замовчуванням.

Ви можете налаштувати, які саме колонки будуть відображатися в даному звіті, натиснувши на іконку . Також інформацію в колонках можна розмістити в порядку зростання чи спадання, натиснувши на стрілки біля назви колонок.

Щоб сформувати звіт, натисніть на іконку фільтрта задайте потрібні Вам параметри. Заповнивши поля Період, Організація та Підрозділ, для Вас сформується звіт по всім видам витрат, в яких при створенні  документів, вказувався даний підрозділ.

Обравши з таблиці будь який з видів витрат, з'явиться дві додаткові іконки. Якщо натиснути на дану  відкриється картка виду витрат, натиснувши на Деталізацію відкриється детальна інформація по цьому виду витрат.

В полі Види витрат з випливаючого списку обираєте потрібний Вам пункт.

Якщо Вам потрібно проаналізувати витрати по товару чи групі товарів, заповніть поля: оберіть Склад, Групу товарів, або конкретний Товар та в полі Тип звіту, вкажіть Товари. Сформується звіт з товарами, які були внесені  при формувані документів по витратам.

В сформованому звіті, відкривши деталізацію  потрібного Вам товару, відкриється детальна інформація, яким саме документом та якою датою був відмічений до витрат даний товар.

Натиснувши на документ, з'являться додаткові іконки. За допомогою цієї  Ви зможете відкрити документ у вкладці, де він створювався та за необхідності відредагувати. За допомогою даної іконки Вам відкриється друкована форма документа, яку можна роздрукувати, зберегти, відправити на пошту.