Що робити коли Checkbox не працює?

У випадку відсутності зв'язку з Checkbox наша програма запропонує перейти у офлайн режим ПРРО. Тобто в момент відправки фіскального чеку DNTrade покаже модальне вікно з повідомленням, що немає зв'язку. Перший раз Ви можете натиснути Відмінити перехід в офлайн, адже технічний збій може бути не довгим і наступна спроба фіскалізувати чек може бути вдалою. Якщо ж фіскалізація не вдається Підтвердіть перехід в офлайн. Всі доступні Вам каси буде перпеведено, тобто не потрібно підтвердження на кожну з кас.

Завдяки цьому Ваша торгівля не зупиниться, Ви зможете і надалі робити фіскальні чеки, але вони будуть збережені нашою системою та матимуть іншу друковану форму та фіскальний номер, який Ви можете побачити у вкладці Продаж по чеку.

Також через відсутність зв'язку з Checkbox у Вас не формуватиметься, або ж невірно відображатиметься х-звіт. Чеки будуть фіксуватися лише локально в нашій програмі. Як тільки робота Checkbox відновиться, система самостійно відправить всі офлайн чеки та переведе Ваші каси в онлайн. Х-звіт вирівняється та можна буде закривати касову зміну.

Зверніть увагу, що система не дозволить закрити зміну, якщо у Вас є невідправлені в Checkbox чеки. Про це Вам сповістить попередження. Тому НЕ ЗАКРИВАЙТЕ зміну з кабінету Checkbox. Потрібно дочекатися коли всі офлайн чеки будуть відправленні і каса перейде в онлайн, лише тоді здійснити закриття.

За бажанням, Ви можете налаштувати автоматичне закриття в Checkbox, щоб не забути це зробити. Але в цьому випадку в DNTrade у Вас залишиться зафіксована вчорашня дата відкриття, але це лише локально для нашої програми. Відкрийте зміну на наступний день за допомогою кнопки Синхронізувати. Нова зміна в Checkbox буде відкрита, а локальна зміна включатиме дві фіскальні.

Також звертаємо Вашу увагу, що коли Checkbox має технічні збої, можливе дублювання чеку в їх кабінеті. Щоб виправити показники зробіть повернення цих чеків у кабінеті Checkbox.