Головне меню

Ознайомтеся з основними поняттями та елементами інтерфейсу, щоб робота з програмою DNTrade була легкою та зрозумілою

Зовнішній вигляд програми DNTrade поділяється на три області:

  1. Головне меню. 
  2. Шапку.
  3. Основну робочу зону.

Головне меню складається з шести пунктів, де перший - Швидкий доступ. Його використовують для відображення тих пунктів головного меню, які найчастіше використовуються користувачем у програмі. Кожен користувач налаштовує його під свої потреби, додаючи нові або видаляючи непотрібні пункти. Під час входу у програму, занесені у швидкий доступ позиції відображаються великими кнопками в Основній робочій зоні.

У Аналітиці відображаються основні показники діяльності підприємства у графічному вигляді. Цей пункт меню доступний лише суперадміністраторам програми.

Пункт Довідники призначений для введення умовно-постійних даних, які в подальшому використовуються при введенні господарських операцій та заповненні форм документів.

У Документах проводяться всі необхідні операції, пов'язані з обігом товарів, готівки, безготівкових платежів, нарахування зарплати, тощо.

  • Товарооблік - містить в собі всі необхідні документи, які впливають на рух товарів: їх надходження, продаж, повернення, переміщення тощо.
  • Каса - пункт, що відповідає за створення документів, що впливають на переміщення коштів.
  • Банк - переміщення коштів на банківських рахунках.
  • Витрати - документи, що дозволяють віднести до витрат списання товарів та коштів.
  • Зарплата та кадри - відповідає за ведення кадрового обліку та заробітної плати.
  • Виробництво - містить у собі документи, які дозволяють виготовляти продукцію та автоматично рахувати її собівартість.
  • Вікно касира - відкриває в робочій зоні вікно для здійснення продаж за чеками.

Насту​пний пункт головного меню Звіти дозволяє користувачам отримувати інформацію з усіх розрізів обліку. У фільтрах до кожного зі звітів користувач може самостійно задавати рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних.

Пункт Опції містить у собі налаштування цінової політики, форм для друку, користувачів.

  • Коригування цін - пункт, у якому здійснюються основні дії з цінами: встановлення, коригування, друк цінників тощо.
  • Націнка на товари - тут здійснюється присвоєння кожній категорії товарів націнки, яка буде використовуватися програмою для автоматичного обрахунку роздрібної ціни.
  • Акції/Націнки - надає можливість впроваджувати акції на певні дні тижня чи період, як на весь склад, так і на певну категорію товарів чи окремий товар.
  • Користувачі - у цій вкладці створюються кабінети користувачів програми та встановлюються доступи до них.
  • Форми для друку - пункт, в якому можна створити або відкоригувати відповідно до власних потреб форму документів для друку.
  • Журнал подій - дозволяє відстежити дії користувавчів у програмі.

Щоб знайти необхідну вам вкладку, можете скористатися Пошуком в меню вгорі панелі.