Інтеграція з Telegram

Система DNTrade інтегрована з Telegram, що значно розширює можливості обробки замовлень і комунікації з клієнтами.

Інтеграція Telegram-бота з платформою DNTrade відкриває такі можливості:

  • Зручне спілкування з клієнтами прямо в системі.
  • Миттєве створення профілю клієнта.
  • Збереження всієї історії листування в одному місці.
  • Ефективний контроль за запитами клієнтів і якістю їх обслуговування.
  • Можливість підключення будь-якої кількості ботів.

Важливо: Створений бот в Telegram можна приєднати тільки до однієї системи, це пов'язано з обмеженням на стороні Telegram. Якщо приєднати API токен до другої системи, то в першій він перестане працювати. Також в Telegram існує обмеження передачі файлів стороннім системам до 20 мб. Тобто, якщо Вам клієнт відправив один файл, розмір якого понад 20 мб., завантажити його не буде можливості із-за обмежень самого Telegram, але назву файлу Ви побачите.

​​Для підключення інтеграції необхідно створити чат-бота. Для цього в телеграмі знайдіть офіційний бот @BotFather та за допомогою його інструкцій (вказати ім'я бота та url адресу) створіть нового чат-бота та скопіюйте API токен для підключення до системи DNTrade. Якщо ж у Вас уже є наявний телеграм-бот, який Ви використовуєте для спілкування з клієнтами скопіюйте його API токен.

Далі перейдіть у системі DNTrade у вкладку Опції-Інтеграції, оберіть Telegram. Перед додаванням інтеграції у Вас має бути ввімкненим функціонал Чати. Натисніть на відповідне сповіщення, щоб відкрилися Налаштування програми. Далі натисніть Додати інтеграцію.

Вкажіть довільну назву Вашої інтеграції з чат-ботом, вставте скопійований API токен та натисніть на іконку перевірки з’єднання  .

Виберіть користувачів, яким буде надано доступ до чатів у Telegram. Якщо жодного користувача не вибрано, доступ буде відкрито для всіх. У разі відсутності доступу до Чатів біля імені користувача відображатиметься червоне попередження.

Виберіть групу контрагентів, яка буде автоматично обрана під час створення нового контрагента.

Також, в додаткових налаштуваннях є можливість налаштувати необхідне Вам привітальне повідомлення, яке буде відправлятись при натисненні start в чат-боті, повідомлення запиту номеру телефону, текст кнопки надсилання телефону, та текст відповіді на запит телефону. Збережіть інтеграцію по завершенню налаштувань.

Після налаштування інтеграції з Telegram клієнти зможуть зв’язуватися з Вами через чат-бот. Для роботи з чатами перейдіть до відповідного розділу у верхній частині програми, натиснувши на іконку . При отримані нового повідомлення на цій іконці буде показано кількість чатів, які чекають відповідь, а також буде звуковий сигнал. Якщо це новий лід спочатку потрібно прийняти його в роботу, натиснувши на відповідну кнопку, чат назначиться на відповідного оператора. Ви також можете надіслати посилання на чат, завершити його, видалити або передати іншому оператору, натиснувши на фото оператора, який обробляє чат.

При першому зверненні клієнта в чаті можна надіслати автоматичний запит на отримання номеру телефону, натиснувши на відповідну іконку, або, за потреби, ввести номер вручну. Якщо клієнт самостійно вказав номер телефону в чаті, система автоматично розпізнає його та заповнить відповідне поле.

Після цього Ви можете натисканням на кнопку  додати нового контрагента, за потреби відредагувавши його назву. Якщо ж клієнт уже був зареєстрований у Вашій базі, то система автоматично пов’яже чат із відповідним контрагентом після отримання номеру телефону. Ви також можете вручну зіставити чат із замовленням або контрагентом. Після прив’язки чату до контрагента з’явиться можливість створити нове замовлення для цього контрагента, а також переглянути список усіх замовлень і дані про взаєморозрахунки по організації, встановленої за замовчуванням у оператора.

При потребі є можливість вилучити контрагента з чату або замінити, а також можете переглянути , яка відобразить Вам звіт Аналіз продаж по даному контрагенту за останній рік з сортуванням по спаданню, тобто Ви одразу будете бачити, яку позицію найбільше купував у Вас цей клієнт та пропонувати йому вигідні пропозиції.

 

Після натискання кнопки  система автоматично перенаправить Вас до форми створення нового замовлення. Після збереження замовлення відобразиться у правій панелі чату. Розгорнувши замовлення, Ви побачите його деталі: посилання на замовлення, статус, суму, дату, суму оплачено та відгружено, дані про доставку та перелік товарів. Клікнувши на товар, Ви перейдете до його картки. Натиснувши на номер ТТН, система автоматично додасть його в чат. При натисканні на іконку шаблонів повідомлень відкриється список усіх доступних шаблонів. Можна додати новий шаблон через відповідне поле або редагувати існуючий. 

У разі використання змінних товарів у шаблоні повідомлення обов’язково вказуйте їх із нового рядка.

Щоб відправити шаблон, натисніть на необхідний, система вставить його в повідомлення, яке можна відправити клієнту.

Також є можливість відправити та отримати фото, відео або файл та записати і отримати голосове повідомлення. При надсиланні фото в чаті відображається попередній перегляд, а система автоматично стискає зображення. Якщо потрібно надіслати фото без стиснення, використовуйте відправлення через іконку файлу.  З повним переліком підтримуваних типів файлів можна ознайомитися в довідці про чати.

Важливо: файли, отримані через інтеграцію з Telegram, не зберігаються в системі. У разі видалення інтеграції завантаження цих файлів стане неможливим.

Окрім повідомлень клієнту, є можливість написати у чат приватну нотатку, яка не відображається для клієнта. Її побачать усі користувачі, у яких є доступ до інтеграції Телеграм. Для цього настиснить на іконку  та оберіть . У режимі нотаток поле введення повідомлення набуває легкого жовтого відтінку, а кнопка «Нотатки» підсвічується як активна. Переключитися на режим нотаток можна в будь-який момент. До нотаток дозволяється прикріплювати фото, відео або файли.

Також для зручності є можливість рухати вікна в чатах. Для цього наведіть на розмежувальну лінію, натисніть праву кнопку миші та перетягніть так, як Вам необхідно.