Чати

Чати - це функціонал, який дозволяє спілкуватися користувачам в середині системи, а також опрацьовувати звернення клієнтів отримані з інтеграцій.

Щоб користуватися функціоналом Чати перейдіть у Налаштування програми та ввімкніть відповідний пункт.

     

За замовчуванням доступ до чатів у системі DNTrade мають лише суперадміністратори. Щоб надати доступ іншим користувачам, перейдіть до розділу Опції - Користувачі, виберіть потрібного користувача, відкрийте Інтерфейс - Розширені налаштування та активуйте опцію Чати. Після цього оновіть сторінку, вгорі інтерфейсу з’явиться іконка  чатів.

Після переходу до розділу чатів Ви побачите всі свої приватні чати з користувачами системи DNTrade, а також чати, підключені через інтеграцію з Telegram, за умови, що у Вас є відповідний доступ.

При натисканні на іконку   Ви можете відрегулювати гучність і вибрати мелодії для сповіщень. Ці налаштування зберігаються в браузері. У разі використання іншого браузеру будуть застосовуватися стандартні параметри.

Для того щоб створити новий приватний чат, натисніть на іконку  та оберіть користувача програми. Якщо доступ до чатів відсутній, біля імені користувача в інтерфейсі з’явиться червоне попередження. Ви можете створити чат і надіслати повідомлення, а потім відкрити доступ. Після цього користувач зможе переглядати чат і відповідати на повідомлення.

Зі створеним чатом можна виконати такі дії:

  • позначити всі повідомлення як прочитані;
  • завершити чат, що переносить його до Архіву (чат з Архіву перенесеться у Активні, якщо у ньому написати повідомлення);
  • видалити чат. При видаленні чат зникає з історії обох співрозмовників, та після видалення відновити чат неможливо. Видалити чат може лише користувач, який його створив.

За потреби Ви можете створити новий чат із користувачем, з яким уже є діалог. Також доступні функції відповіді, копіювання всіх повідомлень, а також редагування чи видалення власних повідомлень.

Ви можете прикріпити до повідомлення фото, відео чи файл та використати емодзі. За потреби можна додати кілька вкладень до одного повідомлення. У такому випадку всі файли буде надіслано як одне повідомлення.

 

Система підтримує такі типи файлів: зображення (jpg, jpeg, png, gif, webp), документи (pdf, xls, xlsx, doc, docx, txt, xml, yaml), архіви (zip, rar), аудіо (mp3, wav, ogg, oga) та відео (webm, mp4). Якщо надіслати непідтримуваний файл, система виділить його червоним, а при наведенні курсора з’явиться повідомлення про помилку. 

Також доступна функція запису голосових повідомлень у чаті. У разі використання браузеру необхідно надати дозвіл на доступ до мікрофону.

Також доступна функція створення групового чату. Для цього натисніть на іконку  та оберіть , вкажіть назву та додайте потрібних користувачів. Є можливість встановити зображення групового чату.

Тільки власник групи може завершити або видалити груповий чат. Натиснувши на список учасників, Ви побачите інформацію про групу: дату створення та перелік користувачів, які входять до групи. Власник групи може додавати нових учасників за допомогою відповідної кнопки.

Функціонал групових чатів загалом подібний до приватних: Ви можете прикріплювати файли, відповідати на повідомлення, редагувати чи видаляти їх, записувати голосові повідомлення, використовувати емодзі тощо.