Продажі та закупки
Щоб здійснити аналіз продаж та закупок перейдіть у вкладку Аналітика - Продажі та закупки та перейдіть у фільтр, натиснувши на іконку . У фільтрах Ви маєте можливість обрати необхідний період для аналізу, одну або ж декілька організацій. За замовчуванням графіки формуватимуться по структурним елементам, але є можливість обрати групування даних у графіках по категоріям структурного елементу, або ж по каналам продаж. Графіки, які демонструють динаміку даних можуть відображатися по дням, тижням, місяцям або рокам. Ви самостійно обираєте необхідний фільтр. Щодо останього пункту, то Ви можете обрати Так, щоб окрім графіків система показувала таблицю даних, з яких вони були сформовані. Обравши необхідні фільтри натисніть кнопку Сформувати.
Перша кругова діаграма демонструватиме Продажі за обраний Вами період, сегменти відповідатимуть структурним елементам, категоріям структурного або ж каналам продаж в залежності від того, що Ви оберете у фільтрах. Друга діаграма демонструє Продажі за період у розрізі менеджерів, які ці продажі здійснювали. Кожен семент діаграм є клікабельним. При натисканні на сегмент Вам відкриється Звіт Аналіз продаж з товарами, продаж яких і сформував дане значення.
За допомогою наступних двох графіків Ви зможете проаналізувати динаміку Продаж та Закупок за період. Зверніть увагу, що Ви можете вимикати/вмикати відображення структурного елементу на графіку, для цього натисніть на його значення справа від графіку. При наведені на значення в графіку відображатиметься вікно з даними, а при натисканні відкриватиметься відповідний звіт з додатковими даними.
В залежності від фільтрів графіки також можуть формуватися по інших параметрах. У нашому прикладі ми обрали аналіз структурних елементів за червень по днях.
Якщо сформувати цей самий графік по тижнях та ввімкнути відображення таблиць, він матиме такий вигляд, як нижче на скріні.
Наступний графік демонструє динаміку Середнього чеку за період. Розраховується дане значеня як сума продаж поділена на їх кількість. Щодо Кількості продаж, тобто скільки чеків та видаткових накладних було проведено, то їх динаміку Ви можете побачити у графіку нижче.
Останім у даній вкладці є графік Комплексність чеку за період. Комплексність - це середня кількість товарів у чеку. Це важливий показник для аналізу ефективності продажів та маркетингу, що дозволяє оцінити, наскільки успішно Ви спонукає клієнтів до більших покупок. Звертаю увагу на тому, що при розрахунку комплексності одна позиція вагового товару в чеку рахується як 1 од.
Будь-яку діаграму або ж графік Ви можете згорнути, закрити або розгорнути на всю область вкладки, скориставшись даними іконками . Крім того, у додатковому меню
є можливість друкувати, завантажити або ж демонструвати на весь екран діаграми. Натиснувши на дану іконку
у Вас відкриються налаштування відображення графіків, Ви можете вимикати/вмикати необхідні.