Інтеграція з Instagram
Інтеграція професійного акаунту Instagram з платформою DNTrade відкриває такі можливості:
- Зручне спілкування з клієнтами прямо в системі.
- Миттєве створення профілю клієнта.
- Збереження всієї історії листування в одному місці.
- Ефективний контроль за запитами клієнтів і якістю їх обслуговування.
- Можливість підключення будь-якої кількості бізнес-акаунтів.
Підтримується:
- Direct повідомлення
- Коментарі під постами
- Повідомлення в Stories
- Коментарі під Reels відео
Підключення інтеграції
Важливо: Для коректної роботи інтеграції Ваш Instagram акаунт повинен мати статус "Професійний". При підключенні особистого акаунту Instagram автоматично запропонує перейти на професійний. Ви також можете змінити тип акаунту заздалегідь у відповідному розділі налаштувань Instagram. Один акаунт Instagram може бути прив'язаний лише до одного домену в системі.
Для підключення інтеграції перейдіть у системі DNTrade у вкладку Опції-Інтеграції, оберіть Instagram. Перед додаванням інтеграції у Вас має бути ввімкненим функціонал Чати. Далі натисніть Додати інтеграцію та авторизуйтесь, натиснувши кнопку Увійти в Instagram. Надайте нашому додатку необхідні дозволи для роботи з акаунтом. Якщо у Вас декілька акаунтів Instagram, Ви можете перемкнутися між ними в процесі підключення.
Назва інтеграції за замовчуванням імпортується з Вашого акаунту Instagram, також є можливість вказати власну. Виберіть користувачів, яким буде надано доступ до чатів у Instagram. Якщо жодного користувача не вибрано, доступ буде відкрито для всіх. Виберіть групу контрагентів, яка буде автоматично обрана під час створення нового контрагента. Також є можливість увімкнути опцію "Отримувати коментарі". Якщо ця опція увімкнена, коментарі до ваших публікацій надходитимуть у вікно чату у вигляді звичайних повідомлень.
Робота з чатами
-
Редагування та видалення надісланих повідомлень в Direct через інтеграцію неможливе. Для цього скористайтесь додатком Instagram.
-
Редагування надісланих коментарів через інтеграцію неможливе. Ви можете видалити коментар або скористайтесь додатком Instagram.
-
На кожен коментар під публікацією можна надіслати лише одну відповідь в Direct. Кількість відповідей в коментарі не обмежена. Можливість відповіді зберігається протягом 7 днів з дати публікації коментаря.
-
Direct (перші 24 години): Протягом 24 годин з моменту останнього повідомлення клієнта Ви можете надсилати будь-які відповіді, включно з рекламними.
-
Direct (подовжений доступ): Після 24 годин автоматично активується режим Human Agent, що збільшує час відповіді до 7 днів з дати останнього повідомлення клієнта. В цей період заборонено надсилати рекламу та промо-матеріали. Порушення цього правила може призвести до блокування сторінки.
-
Ви можете надсилати зображення розміром до 8 МБ, відео та аудіофайли до 20 МБ. Підтримуються зображення (PNG, JPEG, GIF), відео (MP4, AVI, MOV, WEBM) та аудіофайли (AAC, M4A, WAV)
-
Якщо акаунт користувача в Instagram є приватним, замість імені користувача може відображатися лише його ідентифікатор.
-
Фото профілю (аватар) може бути відсутнім, якщо це перша взаємодія з клієнтом через коментарі без активного діалогу в Direct.
Після налаштування інтеграції з Instagram Ви можете отримувати повідомлення та коментарі в нашій програмі. Для роботи з чатами перейдіть до відповідного розділу у верхній частині програми, натиснувши на іконку . При отримані нового повідомлення на цій іконці буде показано кількість чатів, які чекають відповідь, а також буде звуковий сигнал. Якщо це новий лід спочатку потрібно прийняти його в роботу, натиснувши на відповідну кнопку, чат назначиться на відповідного оператора. Ви також можете надіслати посилання на чат, завершити його, видалити або передати іншому оператору, натиснувши на фото оператора, який обробляє чат.
При першому зверненні клієнта в Direct, Ви одразу побачите його фото профілю, ім'я, вказане в Instagram, та ім'я користувача (@username). Ви можете ввести номер телефону клієнта вручну у відповідне поле. Крім того, якщо клієнт самостійно напише свій номер телефону в чаті, система автоматично розпізнає та заповнить це поле.
Якщо клієнт залишить коментар до Вашої публікації, Ви отримаєте повідомлення в чаті. При надходженні коментаря в чаті відобразиться не лише текст повідомлення, а й сама публікація з посиланням для швидкого переходу до неї.
Система запропонує два варіанти відповіді:
-
Відповісти коментарем (відповідь з'явиться під публікацією);
-
Відповісти в Direct (надіслати особисте повідомлення).
Якщо не обрати тип відповіді, повідомлення автоматично надійде в Direct. Відповіді коментарем мають таку позначку:
Як прив'язати контрагента до чату
Ви можете створити нового контрагента, натиснувши на кнопку "Створити", за потреби відредагувавши його назву. Якщо ж клієнт уже був зареєстрований, то система автоматично пов’яже чат із відповідним контрагентом після отримання номеру телефону. Ви також можете вручну зіставити чат із замовленням або контрагентом. Після прив’язки чату до контрагента з’явиться можливість створити нове замовлення для цього контрагента, а також переглянути список усіх замовлень і дані про взаєморозрахунки по організації, встановленої за замовчуванням у оператора.
При потребі є можливість вилучити контрагента з чату або замінити, а також можете переглянути , яка відобразить Вам звіт Аналіз продаж по даному контрагенту за останній рік, тобто Ви одразу будете бачити, яку позицію найбільше купував у Вас цей клієнт та пропонувати йому вигідні пропозиції.
Після натискання кнопки система автоматично перенаправить Вас до форми створення нового замовлення. Після збереження замовлення відобразиться у правій панелі чату. Розгорнувши замовлення, Ви побачите його деталі: посилання на замовлення, статус, суму, дату, суму оплачено та відгружено, дані про доставку та перелік товарів. Клікнувши на товар, Ви перейдете до його картки. Натиснувши на номер ТТН, система автоматично додасть його в чат.
Шаблони повідомлень
При натисканні на іконку шаблонів повідомлень відкриється список усіх доступних шаблонів. Можна додати новий шаблон через відповідне поле або редагувати існуючий.
У разі використання змінних товарів у шаблоні повідомлення обов’язково вказуйте їх із нового рядка.
Щоб відправити шаблон, натисніть на необхідний, система вставить його в повідомлення, яке можна відправити клієнту.
Окрім повідомлень клієнту, є можливість написати у чат приватну нотатку, яка не відображається для клієнта. Її побачать усі користувачі, у яких є доступ до інтеграції Instagram. Для цього настиснить на іконку
та оберіть
. У режимі нотаток поле введення повідомлення набуває легкого жовтого відтінку, а кнопка «Нотатки» підсвічується як активна. Переключитися на режим нотаток можна в будь-який момент. До нотаток дозволяється прикріплювати фото, відео або файли.
Також для зручності є можливість змінювати розмір вікон в чатах. Для цього наведіть на розмежувальну лінію, натисніть ліву кнопку миші та перетягніть так, як Вам необхідно.
Вимкнення доступу DNTrade до акаунту Instagram
Щоб скасувати доступ, спочатку видаліть інтеграцію у програмі DNTrade, далі перейдіть у Ваш профіль Instagram: Налаштування → Дозволи сайтів → Додатки й сайти. Знайдіть DNTrade-IG у списку та натисніть кнопку "Видалити".
Помилки інтеграції
- Помилка відправки: Якщо Ви спробуєте відповісти на повідомлення старіше за 7 днів, Instagram поверне помилку, і повідомлення не буде доставлено.
- Помилка відправки: Виникає, якщо Ви намагаєтеся відповісти в Direct на коментар, на який вже було надано відповідь.
- Помилка відправки: Якщо спробувати надіслати файл непідтримуваного формату, Instagram поверне помилку.
- Якщо після підключення інтеграції Ви змінили пароль до профілю, повідомлення перестануть надходити. У такому разі потрібно повторно під’єднати Instagram.
- Якщо акаунт Instagram був тимчасово заблокований, а потім розблокований, інтеграцію потрібно під’єднати повторно.